previous arrow
next arrow
Slider

Każdy dokument i regulamin został zmieniony na sezon 2024. Prosimy o zapoznanie się z regulaminami!

  1. Unifikacja Opon w SPEC NA/NB/NC/ND – Nankang AR-1 ze znacznikiem SpeedPiont i Federal RS-R (ostatni rok Federala).
  2. Wszystkie Rundy zaliczane do klasyfikacji w II Lidze. W klasyfikacji I Ligi odejmiemy najsłabszy wynik.
  3. SPEC NA/NB – Dopuszczalna masa minimalna auta z klatka bezpieczeństwa/rollbarem to 970KG – waga podana bez kierowcy, z dozwolonym doważeniem i pełnym bakiem.
  4. SPEC NA/NB – Dopuszcza się stosowanie opon o szerokości nie większej niż 205mm.
  5. SPEC NA/NB – Moduł sterujący silnikiem (ECU) seryjne MAZDA bez jakiejkolwiek ingerencji. Tzw. Remap jest niedopuszalny.
  6. SPEC NA/NB – Przełożenia dyfra seryjne lub zmienione na 4.78 w przypadku stosowania skrzyni 5 biegowej.
  7. SPEC NC – Dopuszcza się zmianę przełożeń dyfra jak i całych dyferencjałów oraz półosi napędowych na dowolne występujące seryjnie w MX-5 NC i RX-8.
  8. SPEC NC – Maksymalna szerokość opony 225mm.
  9. SPEC ND – Dopuszcza się zmianę przełożeń dyfra jak i całych dyferencjałów oraz półosi napędowych na dowolne występujące seryjnie w Mazda MX-5 ND i FIAT 124 Spider.
  10. SPEC ND – Maksymalna szerokość opony 225mm.
  11. SPEC ND – Dopuszcza się stosowanie dowolnych tarcz hamulcowych jedno i dwu częściowych o średnicy nie większej niż 330mm.
  12. … i jeszcze kilka zmian 🙂

 

 


             

 

Slider
ORGANIZATOR
PARTNERZY RABATOWI MIATA CHALLENGE
PATRONI MEDIALNI
OBSŁUGA FOTO
OBSŁUGA VIDEO
WSPÓŁPRACA
eventy motoryzacyjne organizacja
mx-5 klub polska
rallyandrace
motór
siescigam
siescigam
siescigam
miatasm
wedart
Stoptech
Stoptech
mx-5 klub polska
mx-5 klub polska
Cat Cams
Cat Cams
Cat Cams
Race Spot
Race Spot
mx-5 klub polska
mx-5 klub polska
Slider