ILE KOSZTUJE CAŁY SEZON MIATA CHALLENGE?
SEZON = 14,63 zł za 1 km!
Bez kosztów dojazdu na rundy, ewentualnego noclegu i AFTERPARTY 🙂 sezon z 6 rundami dający ok. 850km torowej jazdy wynosi 12 440,00 zł. Jak to policzyliśmy? Wpisowe 120zł. Startowe ok. 6 420zł (6 rund). Paliwo na rundach ok. 1 320zł (220zł x 6 rund). Klocki hamulcowe ok. 1500 zł (np. 2 przód, 1x tył). opony ok. 2 000 zł (np. 215/45/17 Federal RS-R). Płyny samochodowe ok. 1 200 zł (2x olej samochodowy, olej skrzynia, olej dyfer, płyn hamulcowy). Oczywiście zakładamy, że samochód był sprawny technicznie i nie wymagał remontu.
Nie mam MX-5, ale chciałbym wystartować w Miata Challenge
Nie masz MX-5? Żona powiedziała „jak kupisz jeszcze jeden samochód %&@**!!!?” Twój garaż nie pomieści kolejnego torowego projektu? Przygotowanie techniczne samochodu na tor Cię przeraża? Nie masz czasu na dłubanie przy kolejnym aucie? Mamy dla Ciebie świetne rozwiązanie! WYNAJMIJ MX-5 NC NA CAŁY SEZON MC. Z pełną obsługą, transportem i wpisowym na sezon.
Dlaczego Mazda MX-5?
- Doskonale prowadzący się samochód RWD z idealnym rozkładem masy 50:50.
- Lekka i zwarta konstrukcja dająca ogromną satysfakcję z jazdy.
- Duża oferta aut używanych i części zamiennych.
- Prosta budowa – łatwy serwis oraz tanie części zamienne.
- Niezawodny samochód – każdy samochód w naszej I Lidze przejeżdża pod 1000km torowych w sezonie. Sezon nie kończy się remontem (!), a ewentualne awarie są rzadkością. Miata Challenge to najlepsza reklama MX-5.
- Czas 1:57 Silesia Ring, 1:51 Tor Poznań (opony drogowe semi slick) wykręcony wolnossącym 2.0 MX-5 NC mówi wszystko o potencjale torowym tego auta.
Dlaczego Miata Challenge?
- Najlepsze obiekty wyścigowe w Polsce – Tor Poznań, Tor Silesia Ring, Tor Jastrząb, Tor Kielce itp.
- Unikalne połączenie szkolenia jazdy sportowej z zawodami rallysprint.
- Unikalny klimat imprezy – przyjaźń, brak „napinki”, pomoc w każdych sytuacjach.
- Niezapomniane afterparty w sympatycznym gronie zawodników 🙂
- Świetny stosunek jakości i zabawy do ceny.
Ile kosztuje Miata Challenge?
- Samochód w/g uznania:
- model NA – od 15 tyś zł
- model NB – od 20 tyś zł
- model NC – od 35 tyś zł
- model ND (najnowszy model) – od 70 tyś zł
- Modyfikacje – w/g uznania. Posiadamy także Klasę STOCK dla zupełnie seryjnych MX-5. Zalecane modyfikacje:
- rollbar w przypadku modeli NA i NB – od 1500zł
- opony np. Federal RS-R – od 2000zł kpl
- zawieszenie np. Eibach Pro-Kit + Bilstein B6 – ok. 2000zł
- stabilizator przedni np. BNC Motoproject – ok. 500zł
- fotel kubełkowy z mocowaniem – od 700zł
- pasy szelkowe – od 500zł
- Kask – od 250zł
- Wpisowe na sezon – 150zł
- Start w jednej rundzie – od 650 do 1050zł
- Paliwo – w/g zużycia
- Afterparty – w/g spożycia 🙂