Każdy dokument i regulamin został zmieniony na sezon 2024. Prosimy o zapoznanie się z regulaminami!
- Unifikacja Opon w SPEC NA/NB/NC/ND – Nankang AR-1 ze znacznikiem SpeedPiont i Federal RS-R (ostatni rok Federala).
- Wszystkie Rundy zaliczane do klasyfikacji w II Lidze. W klasyfikacji I Ligi odejmiemy najsłabszy wynik.
- SPEC NA/NB – Dopuszczalna masa minimalna auta z klatka bezpieczeństwa/rollbarem to 970KG – waga podana bez kierowcy, z dozwolonym doważeniem i pełnym bakiem.
- SPEC NA/NB – Dopuszcza się stosowanie opon o szerokości nie większej niż 205mm.
- SPEC NA/NB – Moduł sterujący silnikiem (ECU) seryjne MAZDA bez jakiejkolwiek ingerencji. Tzw. Remap jest niedopuszalny.
- SPEC NA/NB – Przełożenia dyfra seryjne lub zmienione na 4.78 w przypadku stosowania skrzyni 5 biegowej.
- SPEC NC – Dopuszcza się zmianę przełożeń dyfra jak i całych dyferencjałów oraz półosi napędowych na dowolne występujące seryjnie w MX-5 NC i RX-8.
- SPEC NC – Maksymalna szerokość opony 225mm.
- SPEC ND – Dopuszcza się zmianę przełożeń dyfra jak i całych dyferencjałów oraz półosi napędowych na dowolne występujące seryjnie w Mazda MX-5 ND i FIAT 124 Spider.
- SPEC ND – Maksymalna szerokość opony 225mm.
- SPEC ND – Dopuszcza się stosowanie dowolnych tarcz hamulcowych jedno i dwu częściowych o średnicy nie większej niż 330mm.
- … i jeszcze kilka zmian 🙂